ads02

Thursday, June 27, 2019

Starbucks: Frappuccino Watermelon & Lychee Aloe




 Starbucks: Frappuccino Watermelon & Lychee Aloe





 
 Hi Guys,

Aku dah try frappuccino Watermelon & Lychee Aloe ni. Baru 2 kali jer.. sebab kebanyakkan store starbuck, Frappuccino ni dah habis. Yang jumpa setakat ni kat Starbuck One Utama New Wing dan Old Wing. Mula-mula aku minum aku order macam biasa size venti (paling besar). Lepas beberapa sedut aku dapat rasakan macam ada yang spoil dgn Frappuccino ini. Mula tu aku syak Aloe vera ni bermasalah mcm ada biji-biji kecil dan tergigit lepas tu manis sgt. walaupun staff starbuck bagitahu, untuk Frappuccino ni diorg tak letak sugar mcm drink yg biasa diorg ada. 







So kali-2 aku order Frappuccino Watermelon & Lychee Aloe ni. Baru aku dpt tangkap rasanya dia. Tapi kali ni aku minta diorg customize skit tuk aku. Aku bagitahu aku just nak Watermelon blended lepas tu white cream. Lychee Aloe aku tak add. Bila aku buat beberapa sedutan.. perghhh rasa lebih baik dari mula2 yang aku order. Rasa sweet sebenarnya dtg dari Lychee Aloe lepas tu white cream and last Watermelon. Rasa sweet yang kuat dtg dari Lychee Aloe sendiri. Watermelon dan white cream ada sweet gak tapi sikit. Then bila kedua-dua rasa Watermelon dan white cream yang berlemak tadi combine rasa segar dan sedap. Barula ada umphhh.. hihihihi👍. Tapi tetap tergigit biji-biji tuh Rupa-rupanya dtg dari Watermelon tu sendiri. Yang tu mmg tak boleh dielakkan sbb aku rasa diorg gunaWatermelon dari kotak yang dah diproses siap-siap dari kilang dan bukan starbuck menggunakan Original Watermelon. Bagi aku combination dua-dua ni buat aku nak order hari-hari.. mana tau lepas ni starbuck guna Original Watermelon plak... 



No comments:

Post a Comment